در اين کره خاکي افراد زيادي هستند از هيجان و ترس خوششان مي‌آيد و داستان‌ها‌ و فيلم‌ها‌ي ترسناک يکي از تفريحات مورد علاقه‌شان است. حال اگر مکان‌ها‌ي توريستي ترسناک و عجيب را به اين افراد معرفي کنيم حتما خوششان مي‌آيد. پس اگر شما از جمله افرادي هستيد که از هيجان خوشتان مي‌آيد و مکانهاي توريستي معمولي برايتان کسل کننده هستند با ما همراه شويد.
در اين ليست ما ترسناک ترين و عجيب‌ترين مکان‌ها‌ي توريستي جهان را به شما معرفي مي‌کنيم؛ يکي ترسناک‌تر از ديگري....






موزه موتر تاريخ پزشکي، ‌فيلادلفيا

موزه موتر تاريخ پزشکي در ‌فيلادلفيا موزه پاتولوژي، شامل تجهيزات قديمي‌ پزشکي و نمايش اقلام زيست شناختي است. شهرت اعظم اين موزه به خاطر مجموعه عظيمي ‌از اسکلت‌ها‌ي انسان است.


تالاب ترانک، جزاير مايکرونيزيا
بخش زيادي از نيروي نظامي ‌ارتش ژاپن حالا در اعماق آب تالاب ترانک در مايکرونيزيا سمت جنوب غربي ‌ها‌وايي خوابيده است. در اعماق اين ابهاي آبي مي‌توانيم لاشه کشتي‌ها‌ي جنگي و هواپيماها را ببينيم. اينها سال 1944 به عمق آب فرو رفتند و حالا براي توريست‌ها‌ نمايش داده مي‌شوند.


فروشگاه جادوگري سونارا در مکزيکو سيتي، مکزيک
بازار سونورا همه روزه ميزبان مسافران و توريست‌ها‌يي است که از راه دور براي پيشگويي آينده‌شان و وعده زندگي بهتر به مکزيکو سيتي مي‌آيند. مردم در اينجا جنس‌ها‌ي «ماوراءطبيعي» مثل خون مار زنگي يا مرغ مگس خشک شده را براي داشتن شانس در زندگي خريداري مي‌کنند.


 جزيره ايستر، شيلي
يکي از مرموزترين مکان‌ها‌ي روزي زمين همين جزيره ايستر است، با مجمسه‌ها‌ي سنگي غول‌پيکري که درون آنها روح هزاران سال رشد کرده است. اين مجسمه‌ها‌ به آسمان خيره شده اند، گويي که به خاطر برخي جنايت‌ها‌ي مرموز احساس گناه مي‌کنند.


مرداب مانچاک، لوزيانا
کشتي‌ها‌ي حامل توريستي در حالي روي اين مرداب‌ها‌ شناورند که نور مشعل راهشان را روشن کرده و درختان سرو و رشته‌ها‌ي خزه که از درختان آويزانند آنها را احاطه کرده اند. مرداب مانچاک به نام «مرداب ارواح» نيز شهرت دارد.


سرداب پاريس، فرانسه
استخوان‌ها‌ و اسکلت‌ها‌ي بسته بندي شده مثل اجناس داخل يک انبار در دو ضلع يک راهرو قرار گرفته‌اند. هواي اينجا خشک است و به همين دليل ميزان فساد و پوسيدگي در اينجا بسيار ناچيز است. همچنين نوشته‌ها‌يي به چشم مي‌خورد که به طور کلي شامل تاريخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهي و اشراف‌زادگان است. اين مکان حدود 187 کيلومتر از بخش زيرين کل شهر را دربرگرفته است و اما بخش ناچيزي از آن براي عموم قابل بازديد است.


خانه وينچستر، سن خوزه، کاليفرنيا
گفته شده که ارواح جنون به خاطر دختري به اسم سارا در 160 اتاق اين خانه منزل گزيده اند! از وقتي در اين خانه به روي عموم باز شد، شکايت‌ها‌ي مداومي ‌وجود داشت که حکايت از اتفاقات عجيب و غريب داشت. حتي اگر توريستها به ارواح اعتقاد نداشته باشند، اين مکان به خاطرکثرت و تنوع زياد در اينگونه ادعاها آنها را متحير خواهد کرد.


بن بست ماري کينگ، ‌ادينبورگ
تعدادي خيابان با گذشته تيره و تاريک در زير شهر قديمي ‌قرون وسطايي در ادينبورگ پنهان شده‌اند. اينجا محلي است که در قرن 17 مبتلايان به بيماري طاعون را در آنجا محبوس مي‌کردند تا بميرند و شهرت اصلي اينجا هم به خاطر بيماران طاعوني است که در قرون گذشته مرده‌اند. تازگي‌ها اين مکان براي توريست‌ها‌ گشايش يافته و آنها هم جذب داستان‌ها‌ي مربوط به اين مکان در مورد ارواح ماورايي شده اند.


دخمه مخفي تِلِما، سيسيلي
آليستر کراولي- شايد يکي از نفرت انگيزترين معتقدين به علوم خفيه جهان باشد- و اين خانه روستايي سنگي که با نقاشي‌ها‌ي ديواري تاريک پگاني پر شده است زماني مرکز بين‌المللي مجالش عيش و نوش گروه‌ها‌ي شيطاني بوده است. تخمين زده مي‌شود که قدمت اينجا دست کم به دهه 1920 برسد. کراولي به خاطر طرفدارانش افرادي مثل ماريلين منسون شهرت دارد. توريستهايي که به مکانهاي مرموز علاقه دارند مي‌توانند در اينجا سرگردان شده و حسابي خودشان را بترسانند!!


چرنوبيل، اوکراين
توريستهايي که به اوکراين و شهر متروک «پرپيات» مي‌آيند، خودشان را در يک منطقه ممنوعه مي‌يابند. دراينجا همه وسايل و خانه‌ها‌ خيلي باعجله رها شده اند و شکل وحشتناکي به خود گرفته‌اند و اين واقعه هم مربوط مي‌شود به واقعه هسته‌اي چرنوبيل که هزاران نفر از مردم خانه‌ها‌يشان را براي هميشه ول کردند و رفتند.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati